Elektronische facturatie
Geachte klant,
HOLCIM gaat elektronisch !
Vandaag biedt Holcim u de mogelijkheid om naar een digitale facturatie over te stappen. Dit wilt zeggen dat u uitsluitend uw facturen via ofwel uw persoonlijke ruimte (portaal) ofwel per e-mail kan ontvangen.
Voordelen van de elektronische facturatie op het Holcim portaal:
- Makkelijk : u ontvangt uw facturen onmiddellijk op uw persoonlijke ruimte. U krijgt een melding per e-mail dat een nieuw document beschikbaar is. Uw factureren zijn beschikbaar op elk moment, waar u ook bent.
- Praktisch : uw facturen worden gearchiveerd in uw persoonlijke ruimte. U kunt deze altijd raadplegen, downloaden en afdrukken. En dit, op een veilige manier.
Om over te stappen naar de elektronische facturatie, gelieve ons de volgende informaties per e-mail te sturen naar het adres webportal-support-bel@lafargeholcim.com.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
We wensen uitsluitend onze facturen te ontvangen
- Op de persoonlijke ruimte van Holcim (portaal) *
- Per e-mail
NAAM - klantnummer - adres - BTW nummer + E-mail adres van de persoon die de elektronische facturen zal ontvangen (verschillende adressen mogelijk)
* U zal een opleidings module ontvangen zodat u uw toegang tot het portaal kan instellen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zonder feedback van u, zal er geen verandering plaats vinden. U blijft uw facturen per post ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Het support team