Elektronische facturatie

 

Geachte klant,

HOLCIM gaat elektronisch !

Vandaag biedt Holcim u de mogelijkheid om naar een digitale facturatie over te stappen. Dit wilt zeggen dat u uitsluitend uw facturen via ofwel uw persoonlijke ruimte (portaal) ofwel per e-mail kan ontvangen.

Voordelen van de elektronische facturatie op het Holcim portaal:

- Makkelijk : u ontvangt uw facturen onmiddellijk op uw persoonlijke ruimte. U krijgt een melding per e-mail dat een nieuw document beschikbaar is. Uw factureren zijn beschikbaar op elk moment, waar u ook bent.
- Praktisch : uw facturen worden gearchiveerd in uw persoonlijke ruimte. U kunt deze altijd raadplegen, downloaden en afdrukken. En dit, op een veilige manier.

Om over te stappen naar de elektronische facturatie, gelieve ons de volgende informaties per e-mail te sturen naar het adres webportal-support-bel@lafargeholcim.com.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

We wensen uitsluitend onze facturen te ontvangen

  • Op de persoonlijke ruimte van Holcim (portaal) *
  • Per e-mail

NAAM - klantnummer - adres - BTW nummer + E-mail adres van de persoon die de elektronische facturen zal ontvangen (verschillende adressen mogelijk)

U zal een opleidings module ontvangen zodat u uw toegang tot het portaal kan instellen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zonder feedback van u, zal er geen verandering plaats vinden. U blijft uw facturen per post ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
Het support team